κλοουν



κλοουν για παιδικο παρτυ

ΚΛΟΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.Τα καλυτέρα παιδικά παρτυ. Στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Από έμπειρους κλόουν και ταχυδακτυλουργούς. Με μια φρέσκια και νεανική ματιά. Ρωτήστε μας τώρα για τις μεγάλες εκπτώσεις. .Είμαστε οι ομορφότεροι. Είμαστε διάσημοι (στην γειτονιά μας). Εξαφανίζουμε τα πάντα..ακόμη και πεθερές . Δυστυχώς όταν έβρεχε σοβαρότητα εμείς κροτούσαμε ομπρέλα. Και πάντα λέμε ότι δεν κάνουμε, κάνουμε ότι δεν λέμε, και ποτέ δεν λέμε τι κάνουμε!!!




Κλόουν για Παιδικό Πάρτυ



κλοουν για βαπτιση

κλοουν τιμες



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΟΟΥΝ

ΚΛΟΟΥΝ...!!! ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΑΓΚΏΝΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ.ΘΑ ΣΚΟΡΠΊΣΟΥΝ ΤΟ ΓΕΛΙΟ,ΜΕ ΕΝΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΛΟΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΥΠΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΞΕΦΡΕΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΓΙΑ ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ. ΑΣΤΕΙΕΣ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΞΕΤΡΕΛΕΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΚΑΘΗΛΏΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΑΘΗΜΑ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΤΡΙΚ. ΘΕΟΤΡΕΛΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ. Face painting-ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΠΑΛΟΝΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....ΕΝΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΣΟΟΥ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΙΜΗ!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΥ

ΕΝΑ ΣΟΟΥ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΆΣΕΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΥΠΟΥ COMEDY MAGIC SHOW. ΞΕΧΑΣΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΑΤΕ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ...ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΑ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ,ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΧΟΙΝΙΑ…ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙ..ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΊΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΑΣ. ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ, ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΛΥΓΙΣΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ (ΓΚΕΛΕΡ), ΦΥΤΡΩΣΕ.. ΦΥΤΡΩΣΕ..ΚΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ (ΓΚΕΛΕΡ),ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ.ΩΠΑ.. ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΖΩΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΎΠΤΩ ΑΛΛΑ......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΙΚ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ.


κλοουν πρόγραμμα για παιδιά

Για να ειμαστε και να είστε απολυτα σιγουροι, για το ποιοτικο αποτελεσμα των κλοουν που ερχονται στο σπιτι σας. Επιλεγουμε τα ατομα μας με αυστηρα κριτηρια, Συγκεκριμενα ολοι οι κλοουν μας διαθετουν υποχρεωτικα ορισμενες από τις ακολουθες δεξιοτητες.

· Ανιματερ με τουλαχιστον 3-ετη εμπειρια.

· Νηπιαγωγοι-δασκαλοι-Ειδικοι παιδαγωγοι πανεπιστημιακου επιπεδου

· Αποφοιτοι δραματικης σχολης







· ΠΟIΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Ως κλοουν ζαβολιες σας ευχαριστουμε για την προτιμηση σας και σας καλωσορίζουμε στο δικο μας τρελο παραλληλο συμπαν. Για όσους δεν μας γνωρίζουν, να σας συστηθούμε: Λοιπον εδω θα μπορουσαμε να πουμε οτι σας λενε ολοι,οτι δηλαδη ειμαστε σοβαροτατο γραφειο,επαγγελματιες,οι καλυτεροι κλπ μπλα,μπλα,μπλα....Βεβαια ειναι σημαντικα ολα αυτα αλλα δεν αρκει.. ΝΑΙ ειμαστε σοβαροι ΝΑΙ ειμαστε επαγγελματιες ΝΑΙ ξερουμε και κανουμε σωστα την δουλεια μας. Αλλα εκτος απο αυτα εχουμε αγαπη για τα παιδια εχουμε χρονια εμπειριας και εκπαιδευομαστε καθημερινα ακομη και μετα απο τοσα χρονια για να γινομαστε καλυτερη και να προσαρμοζομαστε στις αλλαγες της εποχης. Ως κλοουν ζαβολιες σεβομαστε τα χρήματα που μας δινετε και σας το ανταποδιδουμε με το εξαιρετικο προγραμμα μας. Με μοναδικο σκοπο να κανουμε την ημερα του παρτυ σας ξεχωριστη,να ευχαριστηθούν και να εντυπωσιασετε μικρους και μεγαλους καλεσμενους. Σας προτρεπουμε να ρωτησετε για μας,γνωστους σας που μας εχουν δει. Οι συντριπτική πλειοψηφία τον γονιων που μας επιλεγουν για το πάρτι τους,μενουν απολυτα οικανοποιημενη και μας καλουν και τις επομενες χρονιες..τυχαιο δεν νομιζω…

· ΠPΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Τα προγραμματα μας χωριζονται βασικα σε 3 κατηγοριες ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΟΟΥΝ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΥ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΟΟΥΝΟΜΑΓΟΥ. Ολα τα προγραμματα ειναι σπεσιαλ (μπορειτε να τα δειτε ποιο πανω στην σελιδα μας αναλυτικα) και προσαρμοζονται αναλογα με την δικη σας θεληση,την ηλικια τον παιδιων και την χρονικη διαρκεια. Μαζι διαμορφώνουμε το καταλληλο προγραμμα για τις αναγκες σας,ωστε να πετυχουμε το καλυτερο αποτελεσμα. Με μεγαλη μας χαρα καλεστε μας να σας τα πουμε αναλυτικα να σχεδιασουμε και να κανουμε πραξη την ιδεα σας να σας προτείνουμε και της δικες μας ιδεες. Ολα αυτα τα χρονια ως κλοουν ζαβολιες εχουμε ως αρχη να μην βλεπουμε τους πελατες μας ως μαζα ουτε ως νουμερα,ο καθε ενας πελατης μας θεωρούμε πως ειναι μοναδικος και ετσι σας αντιμετωπίζουμε.

· ΤΙΜΕΣ

Αν και ζουμε στο δικο μας τρελο παραλληλο συμπαν ζουμε και ολοι στην ιδια χωρα. Θα ημασταν απαραδεκτοι λοιπον να κλειναμε τα ματια στης δυσκολες οικονομικα στιγμες που βιώνουμε. Ενταξει να κόψουμε πολλα αλλα οχι και την χαρα και το παιχνιδι των παιδιων μας. Ως κλοουν ζαβολιες φετος κατεβασαμε αρκετα τις τιμες μας και καταφεραμε να εχουμε τις καλυτερες τιμες τις αγορας ακομη και με μονο 40 ευρω ΠΡΟΣΟΧΗ μειωσαμε τις τιμες οχι την ποιοτητα των υπηρεσιων μας το προγραμμα εμεινε οπως ηταν. Ακομη σας προσφερουμε και δωρα-εκπτωσεις οπως ειδατε πιο κατω στην σελιδα. Πανω απο ολα σεβομαστε τα χρήματα που μας δίνεται

· ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΕΜΑΣ


Γνωριζουμε οτι η επιλογή σας για αυτήν την σημαντική ήμερα είναι ιδιαιτερα δυσκολη για εσας καθως πρεπει τα παιδια και οι καλεσμένοι σας να μείνουν απόλυτα ευχαριστημένοι και σαφως τα χρηματα σας να το αξιζουν και να πιασουν τοπο. Ισως μπερδευτηκατε καθως αρκετοι σας υποσχονται το καλυτερο με τον ποιον τελικα θα εμπιστευτείτε. Εμεις ως κλοουν Ζαβολιες δεν θα σας πουμε να επιλεξετε εμας με κλειστα ματια.Θα σας παραθεσουμε αναλυτικα τα δικα μας πλεονεκτηματα και σας προτρεπουμε να ρωτησετε για εμας. Ως κλοουν Ζαβολιες ειμαστε καθετα αντιθετοι σε παραπλανητικα κολπα. Σας προτεινουμε λοιπον να μας επιλεξετε και να μας εμπιστευτείτε ΓΙΑΤΙ:

Ειμαστε επαγγελματιες με χρονια εμπειριας. Εχουμε αγαπη για τα παιδια. Σεβομαστε τα χρήματα που μας δινετε και σας το ανταποδιδουμε με το εξαιρετικο προγραμμα μας. Δεν βλεπουμε τους πελατες μας ως μαζα,ο καθε ενας πελατης μας θεωρούμε πως ειναι μοναδικος και ετσι σας αντιμετωπίζουμε. Σας προτρεπουμε να ρωτησετε για μας,γνωστους σας που μας εχουν δει. Οι συντριπτική πλειοψηφία τον γονιων που μας επιλεγουν για το πάρτι τους,μενουν απολυτα οικανοποιημενη και μας καλουν και τις επομενες χρονιες.Μειωσαμε τις τιμες οχι την ποιοτητα των υπηρεσιων μας. Οταν μας καλειτε σας λεμε αναλυτικα βημα-βημα τι θα κανουμε. Δεν μας δινεις ουτε ενα ευρω πριν το παρτυ μας πληρωνεται στο τελος του προγραμματος αφου μας εχετε δει. Τα προιοντα που χρησιμοποιουμε για μπαλονοκατασκευες και face painting δεν ειναι αγνωστου προελευσεως αλλα επωνυμα. Σας κανουμε πραγματικα δωρακια που πιστευουμε θα σας φανουν χρησιμα και οχι αχρηστα διαφημιστικά μπιχλιμπιδια,η να σας υποσχομαστε πανακριβα δωρα και οταν βρεθουμε εκει να σας πουμε δυστυχως μολις μας......τελειωσαν. Απο αυτο ζουμε και επιβιωνουμε αρα δεν μας ενδιαφερει να σας παρουμε τα χρηματα για προσκαιρο κερδος θέλουμε κυρίως να μείνετε ευχαριστημένοι και να μας προτείνετε σε δικούς σας ανθρώπους.


ΤΗΛ: 694 0989069

ΑΘΗΝΑ



κλοουν παρτυ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΟΟΥΝ

ΚΛΟΟΥΝ...!!!ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΔΑΓΚΏΝΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ.ΘΑ ΣΚΟΡΠΊΣΟΥΝ ΤΟ ΓΕΛΙΟ,ΜΕ ΤΡΙΚ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΜΠΑΛΟΝΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....ΕΝΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΣΟΟΥ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΙΜΗ!!

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Σπέσιαλ πρόγραμμα ΚΛΟΟΥΝ

ΜΟΝΟ 40 €

Ρωτήστε μας για λεπτομέρειες

213ΟΟ94888 - 6941627652































































































Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ!!!

Χο-χο-χο και Άγιος Βασίλης η Αγιοβασιλιτσα, μπαίνει στο σπίτι σας.

Φανταστείτε την έκπληξη και την χαρά των παιδιών.

Ας δείξουμε στα παιδιά αλλά και σε εμάς, ότι ο Άγιος Βασίλης όταν θέλουμε υπάρχει! Υπάρχει για να πλημμυρίζει τις καρδιές μας ελπίδα

Στην συνέχεια ο ανιματέρ μας κάνει κανονικά πρόγραμμα. Με οποια στολή προτιμάτε, Κλόουν,Παιδικου ηρωα η Άγιου Βασίλη..

































Η αγαπημένη πρωταγωνίστρια των παιδιών η PATTY, έρχεται στο παιδικο σας παρτυ και εντυπωσιάζει τα παιδια. Κοπέλα ανιματέρ -patty, εμφανίζεται φορώντας την στολή της Patty. Βγάζει φωτογραφίες και γνωρίζετε με τα παιδιά. Τραγουδανε και χορεύουν όλες τις μεγάλες επιτυχίες las populares-las divinas. Παίζουν ομαδικά παιχνίδια, κάνουν μαγικά κόλπα, διαγωνισμούς, μπαλονοκατασκευες, και Face Painting. Σε λογική τιμή.

































































ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΥ

ΕΝΑ ΣΟΟΥ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΆΣΕΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ

ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΥΠΟΥ COMEDY MAGIC SHOW.

ΞΕΧΑΣΤΕ ΟΤΙ ΞΕΡΑΤΕ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΙΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ...ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΑ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ,ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΧΟΙΝΙΑ…ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙ.. ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΊΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΑΣ.ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ,ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΛΥΓΙΣΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ (ΓΚΕΛΕΡ),

ΦΥΤΡΩΣΕ.. ΦΥΤΡΩΣΕ..ΚΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ (ΓΚΕΛΕΡ),ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ.

ΩΠΑ.. ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΖΩΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΎΠΤΩ ΑΛΛΑ......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΙΚ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ







ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ



Στο σχολείο ο δάσκαλος ρωτά για τα σημεία της στίξης:



- Βασίλη, τι είναι η παύλα (-);



Κι ο Βασίλης:



- Το θηλυκό του Παύλου, κύριε!





ΚΛΟΟΥΝ





Ο μπαμπάς λέει στο γιο του:



- Πρόσεχε, Άκη, τα παλιά και σκονισμένα βιβλία, γιατί έχουν μικρόβια.



- Μη φοβάσαι, μπαμπά, δεν πιάνω ποτέ μου βιβλίο.



Ρωτάει ο δάσκαλος τη Μαρία:



- Μαρία, είπαμε ότι ερπετά λέγονται τα ζώα που σέρνονται στη γη. Μπορείς να μου πεις ένα τέτοιο ζώο;



- Μάλιστα, κύριε, τον μπέμπη μας!

Ένας τσιγκούνης με μακριά μαλλιά μπαίνει στο κουρείο.



- Πόσο κάνει το κούρεμα; ρωτά.



- Δέκα ευρώ, απαντά ο κουρέας.



- Το ξύρισμα;

- Μόνο πέντε.



- Τότε ξύρισέ μου το κεφάλι.



Ένας πατέρας λέει στο γιο του:



- Τι χάλια είναι αυτά, Γιώργο; Γιατί πήρες μηδέν στα μαθηματικά;



- Δεν φταίω εγώ, μπαμπά, ο δάσκαλος μου το έδωσε.





ΚΛΟΟΥΝ



Μια μητέρα τηλεφωνεί στο γιατρό:



- Κάτι τρομερό συνέβη, γιατρέ μου! Ο γιος μου κατάπιε τσιμέντο και άμμο! Τι να κάνω;



- Προσοχή, κυρία μου! Προσοχή, μην πιει νερό γιατί θα γίνει ντουβάρι!



Ο δάσκαλος ρωτά το μαθητή:



- Για πες μου Γιώργο, πόσο κάνει 8-8;



- Δεν ξέρω, κύριε.



- Για σκέψου λίγο, αν έχω 8 κεράσια και φάω τα 8, τι θα μείνει;



- Τα κουκούτσια, κύριε!



Το τσίρκο..

ρωτούν τoν πατέρα:



- Πατέρα θα μας πας στο τσίρκο;



- Όχι.



Την άλλη μέρα ξανά ρωτούν:



- Πατέρα, θα μας πας στο τσίρκο;



- Όχι, όποιος θέλει να έρθει να σας δει εδώ!



H συμπύκνωση..



Ο δάσκαλος στον μαθητή:



- Γιατί η έκθεσή σου με θέμα το "γάλα" είναι τόσο μικρή; Δεν είχες τίποτε άλλο να γράψεις;



- Είχα, αλλά ήθελα να γράψω για το συμπυκνωμένο...!



Μεταξύ συμμαθητών...



- Εσύ Τοτό κάνεις την προσευχή σου πριν το φαγητό;



- Όχι, δεν υπάρχει λόγος. Η μαμά μου είναι πολύ καλή μαγείρισσα!



O Tοτός και το Νουνού...

α αφίσα που λέει: "Γάλατα υπάρχουν πολλά, Νουνού όμως ένα."





Ο Τοτός γυρνάει σπίτι του χωρίς να αγοράσει γάλα. Τον ρωτάει η μαμά του:





- Πού είναι Τοτέ τα γάλατα;





- Μα μαμά έξω από το σούπερ μάρκετ υπήρχε μια αφίσα που έλεγε: "Γάλατα υπάρχουν πολλά. Νουνού όμως ένα."



ΚΛΟΟΥΝ





O καθηγητής και η εξήγηση ...



Μια μαθήτρια ζητά από τον καθηγητή της να της εξηγήσει τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ χρόνου και αιωνιότητας.





Και ο καθηγητής:





- Θα μπορούσα να σου το εξηγήσω, αν είχα χρόνο. Μα και αν ακόμη είχα χρόνο, εσύ θα χρειαζόσουν μια αιωνιότητα για να το καταλάβεις.



O Καραγκιόζης και το Κολλητήρι...





Λέει το Κολλητήρι στο πατέρα του:





- Μπαμπάκο σε πήρε ο ύπνος!



Και ο Καραγκιόζης απαντά:





- Πες του να με πάρει αργότερα!





Πρώτη μέρα στην Α΄ τάξη δημοτικού σχολείου....





Η δασκάλα είναι μια πενηντάχρονη γεροντοκόρη, συντηρητική που απεχθάνεται τα υποκοριστικά στα βαφτιστικά ονόματα.



Κάποια στιγμή ρωτά τα ονόματα των παιδιών.



- Πώς σε λένε αγοράκι; ρωτά ένα από τα παιδιά της τάξης.





- Μάικλ κυρία, απαντά ο μικρός. Η δασκάλα ταράζεται και φωνάζει:





- Μάικλ;;;





- Ο παπάς σε βάφτισε ΜΙΧΑΗΛ τ΄ακούς;



Το παιδί στραβοκαταπίνει, ενώ η δασκάλα ρωτάει ένα άλλο αγόρι.





- Εσύ, πώς λέγεσαι;





- Γαβρίλος κυρία.





Η δασκάλα κοκκινίζει και φωνάζει δυνατά:





- Τι θα πει Γαβρίλος; Ο παπάς σε βάφτισε ΓΑΒΡΙΗΛ!



Πιάνει λοιπόν και ένα τρίτο αγόρι.





- Εσένα πώς σε λένε;



Το παιδί φοβισμένο απαντά.





- Εμένα κυρία με λένε ΠΕΤΡΟΥΗΛ!!!





Αδιάβαστος...





Στις σχολικές εξετάσεις ο δάσκαλος βλέπει προβληματισμένο τον Μπόμπο και του λέει:





- Μήπως σε στενοχωρεί η ερώτηση;





- Όχι , λέει εκείνος, η απάντηση!





Αχ, γιαγιούλα ...





Καθώς ο Τοτός προχωρούσε με τη γιαγιά του βρίσκει κάτω δέκα ευρώ και ρωτάει τη ρωτάει:





- Γιαγιά, να τα πάρω;



Και αυτή:





- Ό,τι βρίσκουμε κάτω, δεν το παίρνουμε.





Προχωρούν και στο δρόμο βρίσκει πενήντα ευρώ και ξαναρωτάει:





- Γιαγιά, να τα πάρω;





Και η γιαγιά του είπε:





- Τι σου είπα Τοτέ;



Προχωρούσαν και μόλις ανέβαιναν κάτι σκαλιά η γιαγιά σκοντάφτει, πέφτει και λέει στον Τοτό:





- Τοτέ, σήκωσέ με παιδί μου.





Και αυτός:



- Αφού γιαγιά είπες ότι βρίσκουμε κάτω να μην το παίρνουμε!



Γιατί ασπρίζουν τα μαλλιά;



Η μικρή Λουκία παρακολουθούσε τη μαμά της, που καθάριζε πατάτες. Κάποια στιγμή ρωτάει η μικρή Λουκία:





- Γιατί, καλέ μαμά, μερικές τρίχες απ τα μαλλιά σου είναι άσπρες;



- Όταν είσαι άτακτη, λέει η μαμά, και με στενοχωρείς και με κάνεις κλαίω, μια τρίχα απ' τα μαλλιά μου αλλάζει χρώμα και γίνεται άσπρη.





- Α ναι; κάνει η μικρή Λουκία. Και της γιαγιάς τα μαλλιά γιατί είναι κάτασπρα;





ΚΛΟΟΥΝ



Γιατί μπαμπά;





Ο πατέρας, η μητέρα και το μικρό παιδάκι κάθονται μπροστά στην τηλεόραση παρακολουθώντας κάποιο πρόγραμμα . Το μικρό, όπως όλα τα παιδιά, είναι πολύ περίεργο ως συνήθως και συνέχεια ρωτάει τον μπαμπά του για το καθετί που βλέπει .







- Μπαμπά, γιατί γίνεται εκεί πόλεμος;





- Δεν ξέρω παιδί μου...



- Μπαμπά, γιατί αυτός σκότωσε την μητέρα του ;





- Δεν ξέρω παιδί μου...



- Μπαμπά, γιατί έπεσε αυτό το αεροπλάνο ;





- Δεν ξέρω παιδί μου... (γκρρρρρρρρρρρρρ...)





Η μητέρα κάποια στιγμή απευθυνόμενη στο παιδί της του λέει :



- Γιωργάκη παιδί μου, μην τον ζαλίσεις συνέχεια τον πατέρα σου με ερωτήσεις .



Και ο άντρας της ..





- Μαρία, άσε το παιδί να μαθαίνει ...



Γραμματική...





Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.





Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα, χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και έφυγα….



ΚΛΟΟΥΝ



Φιάλη οξυγόνου...





Η δασκάλα στο σχολείο ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν το καθένα από μια συσκευή για να εξηγήσουν τη λειτουργία της. Η Αννούλα φέρνει ένα γκαζάκι.





- Μπράβο, Αννούλα!, λέει η δασκάλα.



Ο Μπόμπος φέρνει μια φιάλη οξυγόνου.



- Μπράβο, Μπόμπο! Πού τη βρήκες τη φιάλη;, ρωτά η δασκάλα.



- Την πήρα από τον παππού μου, κυρία, λέει ο Μπόμπος.



- Καλά, και τι σου είπε ο παππούς σου; ρωτά η δασκάλα.



- Τίποτα, κυρία. Έκανε μονάχα: Ααααάχ!!



Δάσκαλος: Γιατί δεν μιλούν τα ψάρια κλοουν;



κλοουν: Γιατί μόλις ανοίξουν το στόμα τους μπαίνει νερό μέσα...!



Ο κλοουν λέει στη δασκάλα του:





- Δεν θέλω να σας φοβερίσω, αλλά ο μπαμπάς μου είπε,



πως αν στη συνέχεια της χρονιάς δεν φέρω καλύτερους βαθμούς,



κάποιος θα φάει ξύλο...



Δασκάλα: Τοτέ πες μας μια λέξη με τρία "ου"



κλοουν: Μπουφάν κυρία



Δασκάλα: Μα αυτή δεν έχει τρία "ου" που είναι τα άλλα δύο;



κλοουν: Στην κουκούλα κυρία



-Ξέρεις κλοουν γιατί τα πουλάκια βγαίνουν από τ' αυγά τους;



-Ξέρω κυρία!



-Γιατί παιδί μου;



-Γιατί φοβούνται μήπως τα βράσουνε οι άνθρωποι.



Ο δάσκαλος ρωτάει τον κλοουν:



-Αν στη μια σου τσέπη έχεις 10ευρώ και στη άλλη 20 ευρώ, τί έχεις κλοουν?



-Φαίνεται πως έχω το παντελόνι κάποιου άλλου κύριε....



Λέει ο δάσκαλος στον κλοουν, έγραψες 100 φορές τήν φράση "είμαι ξεχασιάρης"





Και ο κλοουν απαντάει "Το ξέχασα κύριε"



Ο δάσκαλος μαλώνει τον κλοουν για τις απαράδεκτες επιδόσεις του στο μάθημα της έκθεσης:



- "Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο ορθογραφικά λάθη, ελεεινή εμφάνιση.



- Θα την δείξω στον μπαμπά σου!



Και ο κλοουν:



- "Καλά θα του κάνετε! Δεν μπορώ να τ' ακούω εγώ μια ζωή για τα δικά του λάθη" !



Στο μάθημα της Γεωγραφίας:



- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική.



- Εδώ!



- Μπράβο παιδί μου.



- Τώρα εσύ κλοουν, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική;



- Ο Τάκης!



Χαζεύει στο μάθημα της φυσικής ο κλοουν :





- Ποιός ίδρυσε το σύμπαν, Τοτέ; ρωτά αιφνιδιαστικά η καθηγήτρια.



- Εγώ κύρια, αλλά δεν θα το ξανακάνω!



Ο δάσκαλος παραδίδει, στο μάθημα της γλώσσας, το κεφάλαιο για τις προθέσεις:



- Όταν σε μια σύνθετη λέξη υπάρχει πρώτο συνθετικό η πρόταση "προ", τότε αυτό σημαίνει ότι κάτι γίνεται πριν από κάτι άλλο.



Για πες μας, εσύ κλοουν , τι σημαίνει η λέξη προπαρασκευή;





- Μα είναι απλό, κύριε! Πέμπτη σημαίνει!



Στο μάθημα της έκθεσης.



Η δασκάλα βάζει θέμα: "Μία μέρα στο γήπεδο."



Μετά από ένα λεπτό βλέπει τον κλοουν να σηκώνεται να δώσει το γραπτό του.





Διαβάζει έκπληκτη η δασκάλα: "Καιρός βροχερός. Ματς ανεβλήθει!!"

- Πως πήγε η τελευταία μέρα στο σχολείο, κλοουν;



- Πολύ καλά. Η δασκάλα μου μάλιστα, με συμπάθησε τόσο πολύ, που μου είπε να πάω και του χρόνου στην ίδια τάξη, για να είμαι μαζί της.



Ο κλοουν φέρνει σπίτι του τον έλεγχο με την ακόλουθη παρατήρηση της δασκάλας του:



-"Ο μικρός μιλάει πολύ".



Την άλλη μέρα, ο κλοουν επιστρέφει τον έλεγχο στο σχολείο με την υπογραφή του πατέρα του και την ακόλουθη σημείωση:



-"Και πού να γνωρίσεις τη μητέρα του."





Μιλάν στην τάξη για την εκκλησία και ρωτάει η κυρία τα παιδιά αν έχουν δει καλόγερο.



Πετάγεται ο κλοουν και λέει:



- Εγώ κυρία, έχω δει, έχουμε σπίτι μας!



- Τον φιλοξενείτε;



- Όχι! Κρεμάμε τα μπουφάν.



Στο σχολείο, η δασκάλα λέει στους μαθητές να γράψουν έκθεση με τίτλο «Τι θα έκανα αν ήμουν πολύ πλούσιος». Στο τέλος του μαθήματος μαζεύει τις κόλλες και ο κλοουν δίνει λευκή κόλλα. Απορημένη η δασκάλα, τον ρωτάει:



- κλοουν, γιατί έδωσες λευκή κόλλα; Ήταν τόσο δύσκολο το θέμα και δεν ήξερες τι να γράψεις;



- Όχι κυρία, απλά αυτό είναι το όνειρό μου. Να είμαι πλούσιος και να μην κάνω τίποτα!



Η δασκάλα στον κλοουν:



- Τοτέ, πες μου μια λέξη με τρία "κ".



- Κρέας κυρία!



- Και πού είναι τα άλλα δύο "κ" κλοουν;



- Στο κόκαλο κυρία!



Στο σχολείο ο δάσκαλος ρωτά για τα σημεία της στίξης:



- Τι είναι, κλοουν, η παύλα;



Κι ο κλοουν:



- Το θηλυκό του Παύλου, κύριε!



Λέει η δασκάλα στον κλοουν:



- κλοουν, κλείνε μας μια αντωνυμία.





Απαντά :



- Αντώνη- μια, Αντώνη- δυο, Αντώνη- τρία!









κλοουν





κλοουν για παιδικο παρτυ



κλοουν για παιδικα παρτυ τιμες



κλοουν στο σπιτι



κλοουν για βαπτιση



κλοουν τιμες



κλοουν πρόγραμμα για παιδιά



κλοουν προσφορα του μηνα



κλοουν για παιδικο παρτυ τιμες

ΚΛΟΟΥΝ

Παρασκευή

Πώς να μιλήσω στο παιδί μου για την κρίση;

Η ξαφνική απώλεια της δουλειάς του ενός εκ των δύο γονέων ή η μείωση των εσόδων, εκ των πραγμάτων γεννά αλλαγές στην καθημερινότητα μιας οικογένειας και κατ' επέκτασιν των παιδιών.

Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε αδυναμία του γονέα να προσφέρει τον ίδιο όγκο υλικών αγαθών στο παιδί του, σε αύξηση των «όχι» στις διαρκείς απαιτήσεις του, σε μείωση ή ακόμα και διακοπή συνηθειών που είχαν γίνει μέρος της ζωής του παιδιού, όπως ο κινηματογράφος, το λούνα παρκ και τα πολλά παιχνίδια.
Μία ακόμα όμως δυσάρεστη πραγματικότητα, με την οποία θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπο το παιδί, είναι και η αλλαγή στην συμπεριφορά του γονιού, ο οποίος ξαφνικά έμεινε χωρίς δουλειά και η ψυχολογία του πέφτει στο ναδίρ. Η αλλαγή αυτή στη συμπεριφορά του γονέα μπορεί να μεταφράζεται σε πολλά νεύρα, τάσης απομόνωσης, ψυχρότητα ή στο χειρότερο σενάριο βίαιη συμπεριφορά.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το παιδί να υφίσταται ένα σοκ. Να μην αναγνωρίζει τον γονέα του, να νιώθει ξένο και ως μέρος του προβλήματος.
Ο συνδετικός κρίκος γονείς-δάσκαλοι-φίλοι είναι αυτός που με το σωστό χειρισμό συνθέτει το πέπλο προστασίας για το παιδί, ώστε να βιώσει με τον λιγότερο δυνατό ανώδυνο τρόπο αυτή τη δύσκολη κατάσταση, στην οποία έχουν περιπέσει οι περισσότερες οικογένειες στη χώρα μας.
Σύμφωνα με τους ψυχολόγους τα κυριότερα ερωτήματα που θέτουν οι γονείς όταν τους επισκέπτονται είναι: «Πώς πρέπει να προσεγγίσω το παιδί μου, ώστε να το κάνω να αποδεχτεί τα νέα δεδομένα και αν είναι καλύτερο να μην του πω ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα γιατί ούτως ή άλλως δεν θα το καταλάβει».
Ο ψυχίατρος Γιάννης Κούρος, ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της Εταιρεία Ψυχολογίας Ψυχιατρικής Ενηλίκων και Παιδιών (ΕΨΨΕΠ), ειδικευμένος στην Παιδοψυχολογία και στα Παιδαγωγικά, τονίζει ότι «τα παιδιά αρχίζουν να καταλαβαίνουν πράγματα ήδη από 3 ετών. Είναι δεδομένο ότι ένα παιδί δεν μπορείς να το έχεις κλεισμένο σε μία γυάλα και να του αποκρύπτεις την πραγματικότητα. Ειδικότερα σήμερα που με την τηλεόραση έχουν τόσες πολλές παραστάσεις και ένα βομβαρδισμό πληροφοριών και να θέλει κάποιος να το πράξει είναι σχεδόν αδύνατο».
Επισημαίνει ακόμη πως τα παιδιά αντιλαμβάνονται διαφορετικά τα πράγματα και τις εικόνες από έναν μεγάλο, αλλά δεν ζουν σε μία ουτοπία. «Έτσι κι αλλιώς ως μέλος συμμετέχει στη ζωή της οικογένειας, οπότε βιώνει τα πάντα με άμεσο τρόπο», λέει.
Και προσθέτει: «Επομένως λέμε αναμφίβολα ναι στην γνωστοποίηση του προβλήματος, σχετικά με τα νέα οικονομικά ισχύοντα της οικογένειας, λέμε όμως όχι στην τραγικοποίηση της κατάστασης. Πρέπει να καλλιεργείται από τους γονείς η ελπίδα και να τονίζεται ότι θα ξαναφτιάξουν τα πράγματα. Δεν πρέπει να μπαίνουν στο μυαλό του παιδιού αρνητικές σκέψεις γιατί τότε αυτό δημιουργεί ένα ντόμινο κακών συμπεριφορών και ψυχολογικών προβλημάτων».
Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι προφανές ότι καθοριστικό ρόλο έχει πρωτίστως η προσαρμογή του γονέα στα νέα δεδομένα για να μην μεταβιβάζει την αρνητική ενέργεια στο παιδί του, αλλά και για να αποτελεί ένα καλό παράδειγμα. Στην όλη προσπάθεια προσαρμογής των παιδιών, σημαντικός είναι και ο ρόλος των δασκάλων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους μαθητές τους.
«Πίσω από τις πολλές δυσκολίες που επιφέρει η οικονομική κρίση υπάρχει και μία θετική πλευρά που πρέπει να της δοθεί σημασία. Είναι μία καλή ευκαιρία για όποιον έρχεται σε επαφή με παιδιά να τους μεταδώσει αξίες και αρχές, όπως η ολιγάρκεια, η μη σπατάλη, η υποτίμηση της σπουδαιότητας των υλικών αναγκών, η αποταμίευση που είχαμε ξεχάσει τι είναι, αλλά και της αλληλοβοήθειας», τονίζει ο ψυχολόγος και προσθέτει: «Εδώ υπεισέρχεται και ο ρόλος του δασκάλου, όταν βλέπει στο σχολείο φαινόμενα απομονωτισμού των παιδιών που ξαφνικά δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε ένα κουλούρι από το κυλικείο».
Στα μεγαλύτερα παιδιά του γυμνασίου και του λυκείου τα πράγματα είναι φαινομενικά πιο εύκολα γιατί πρόκειται για μεγάλους ανθρώπους. Ωστόσο επειδή σε αυτήν την περίπτωση ενυπάρχει η εφηβεία επιβάλλεται μία τακτική συζήτηση μαζί τους γιατί σε αυτήν την ηλικία υφίσταται η τάση μεγαλοποίησης των προβλημάτων.
«Ένας έφηβος εάν βρίσκεται σε μία παρέα και ξαφνικά είναι ο πιο αδύναμος κρίκος στα οικονομικά σε σχέση με τα αλλά παιδιά αποκτά συμπλέγματα και τάσεις μελαγχολίας. Η επικοινωνία και η υπερτόνιση της προσωρινότητας του προβλήματος είναι και σε αυτή την περίπτωση η σωστότερη αντιμετώπιση», συστήνει ο κ. Κούρος.
Η Μάρα Ανθοπούλου, δασκάλα σε δημοτικό σχολείο της Αθήνας, με πολυετή παρουσία στην εκπαίδευση μεταφέροντας την εμπειρία της.
«Είναι γεγονός ότι η συμπεριφορά των παιδιών το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει αλλάξει προς το δυσμενέστερο. Δηλαδή έχουν γίνει πολύ πιο επιθετικά, πιο απείθαρχα, πιο ευερέθιστα και ως άμεση προέκταση πιο βίαια. Αναφέρομαι σε βία όχι σωματική, αλλά κυρίως λεκτική και κατά βάση στις μεταξύ τους σχέσεις», τονίζει και προσθέτει πως «είναι βέβαιο ότι αυτή η συμπεριφορά εκπορεύεται από τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικογένεια τους, τις οποίες τις βιώνουν στην πράξη. Για παράδειγμα τα παιδάκια των μικρότερων τάξεων έρχονται και μας λένε ότι "δεν μπορούμε να έρθουμε στην εκδρομή γιατί δεν έχουμε χρήματα". Τα πιο μεγάλα παιδιά της έκτης τάξης όχι μόνο καταλαβαίνουν τι βιώνει η χώρα μας, αλλά κάνουν και αναφορές για ΔΝΤ ή εκστομίζουν εκφράσεις όπως "λεφτά υπάρχουν" και άλλα σχετικά».
Ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάζεται, σύμφωνα με την δασκάλα, έχει να κάνει με την πολυπολιτισμικότητα στα σχολεία. «Το ελληνόπουλο, ο γονέας του οποίου έχασε τη δουλειά του, κατηγορεί τον συμμαθητή του που είναι από άλλη χώρα, ότι του την πήρε ο δικός του γονέας. Εμείς ως εκπαιδευτικοί προσπαθούμε, παρά την απαξίωση του λειτουργήματος που ασκούμε, να κάνουμε το καθήκον μας και να είμαστε κοντά στα παιδιά, να συζητάμε μαζί τους και να τα στηρίζουμε», επισημαίνει η κ. Ανθοπούλου.
Η νηπιαγωγός Βασιλική Τσιμπούρη, έρχεται σε επαφή με ακόμα μικρότερα παιδιά, τονίζει ότι «σίγουρα τα παιδάκια σε αυτήν την ηλικία δεν αντιλαμβάνονται άμεσα πολλά πράγματα, όμως κι εμείς από τη μεριά μας προσπαθούμε να τους μάθουμε να ξεχωρίζουν τα σημαντικά και τα αναγκαία και να αποδέχονται το "όχι" ως μέρος της ζωής. Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία μπορούν να μάθουν κάποια πράγματα τα οποία θα τους φανούν χρήσιμα, καθώς θα έχουν διαπαιδαγωγηθεί σωστά και θα έχουν τις βάσεις να υπομένουν και τα δυσάρεστα, αλλά και να μάχονται να τα αντιμετωπίζουν».
Μέγιστος είναι ο ρόλος των γονέων στην καλύτερη δυνατή αποδοχή των παιδιών της νέας οικονομικής πραγματικότητας που βιώνουν οι ελληνικές οικογένειες, όπως τόνισε και ο κ. Κούρος.
Η Ελίζα Παυλοπούλου, μητέρα της 7χρονης Τερέζας, μεταφέρει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει την κόρη της πάνω στο θέμα της κρίσης.
«Όπως όλοι σχεδόν σήμερα έτσι και εμείς έχουμε αλλάξει τις συνήθειες μας και εκ των πραγμάτων και η μικρή στερείται από κάποια αγαθά τα οποία είχε μάθει ως δεδομένα», λέει και προσθέτει ότι «της μιλούσα και της μιλάω για την κατάσταση, της λέω ότι επειδή αυτή την εποχή η Ελλάδα δεν έχει πολλά λεφτά έτσι κι εμείς δεν έχουμε σήμερα πολλά χρήματα. Μπορώ να πω ότι έχει αρχίσει και καταλαβαίνει, καθώς ζητάει όλο και λιγότερα. Έρχεται μάλιστα σχεδόν κάθε μέρα και ρωτάει, "σήμερα μήπως έχουμε πιο πολλά λεφτά"; Ακόμα μου ζητάει αν μπορώ να της δώσω για το σχολείο λίγα περισσότερα για να δώσει σε κάποια παιδάκια που δεν έχουν καθόλου!».
Η Νατάσα και η 16χρονη κόρη της Νάνση βιώνουν μαζί την κρίση. «Η κόρη μου πλέον δεν είναι μικρό κοριτσάκι, είναι σχεδόν ένα ενήλικο άτομο και αντιλαμβάνεται πλήρως τι συμβαίνει στη χώρα μας τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και πρακτικά», λέει η κ. Νατάσα και συνεχίζει: «Όσες περικοπές έχω αναγκαστεί να κάνω τις κατανοεί πλήρως και με βοηθάει περιορίζοντας και τις δικές της απαιτήσεις. Προσπαθώ ειλικρινά να τις στερώ όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα και αυτό είναι κάτι που το βλέπει και το αναγνωρίζει. Μάλιστα λέει "μακάρι να μπορούσα να εργαστώ και εγώ και να συνεισέφερα στον οικονομικό προϋπολογισμό της οικογένεια"».
Η Νάνσυ από την πλευρά της σημειώνει: «Ασφαλώς και μπορώ να αντιληφθώ ότι περνάμε δύσκολη περίοδο, το βιώνω άλλωστε τόσο στο σπίτι μου όσο και στην παρέα μου. Όλες οι φίλες μου, όπως κι εγώ, έχουμε αλλάξει πολλά στην καθημερινότητα μας, βγαίνουμε λιγότερο και κοιτάμε με τα χρήματα που έχουμε στα χέρια μας να περνάμε όσο το δυνατόν περισσότερες μέρες. Μαζευόμαστε πλέον σε κάποιο σπίτι και βλέπουμε DVD τα περισσότερα Σάββατα, ενώ μέχρι πρόσφατα βγαίναμε για καφέ ή σινεμά. Τα κάνουμε αυτά και σήμερα αλλά λιγότερο συχνά γιατί απλά δεν έχουμε για περισσότερο. Ελπίζω να διορθωθούν τα πράγματα και να μην ζήσω το μέλλον μου μέσα σε τόση μιζέρια».